Godfather II

Nezařazené

Godfather byl ve škatulce her podle filmové předlohy v mnohém ojedinělý. Vyšel  po více jak 30 letech od svého filmového zpracování. To je oproti všem těm Iron-manům a Narniím, které vychází do pár týdnů od premiéry v kinech, docela citelný rozdíl. Tady to ovšem tolik nevadilo, Kmotr má pořád dost velké jméno na to, aby si hru chtěli lidé zahrát kdykoli.

Druhou ne ta tak často viděnou věcí je to, že hra rozhodně nebyla rychlokvaška a na rozdíl od ostatních her podle filmu se dala poměrně dobře hrát. Sice ne tak dobře jako česká Mafie, ale to sem teď nepatří.

Přesto měla hra pár chyb. Horší grafika, či určitá stereotypnost jsou jen tím hlavním vytýkaným. Druhý díl se evidentně snaží napravit jen to druhé jmenované. Do čistě akční (střílecí) hry přidal strategický mód. Budete se starat o své vojáky, posílat je do akce a když budete chtít najmout nové, ty staré jednoduše necháte popravit. Jiná možnost bohužel neexistuje, v mafii nic jako důchod nikdy nebylo a nebude.

Po čase by se hra měla podobat strategii ještě více. Dostanete plán města a starejte se. Bordel vám okupuje nepřítel? Pošlete tam bouchače, ať mu vysvětlí, že se vám to moc nezamlouvá. Je v zatím neutrálním území banka či pěkně tučný sejf? Pošlete tam ´opraváře´ trezorů… Je potřeba vybrat prachy z vámi ovládaných podniků? Tak to už musíte sám.

Godfather II ( u nás jako Kmotr II, naštestí nebude počeštěn jen název, ale i celá hra) vychází 7. dubna a krátký článek z vlastního hraní si můžete přečíst zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *