Bitch Slap – Tři sexy holky a… nic. (Recenze)

Na DVD od: 17. 6. 2010

Robert Rodriguez a Quentin Tarantino otevřely v Hollywoodu dveře všemožným sračkám, o nichž si tvůrci mysleli, že jsou tak špatné, až budou zábavné. Samotný Tarantinův příspěvek do Grindhousu, Auto zabiják, toho byl důkazem. Jenže nový trend se musí vyčerpat. Navíc zmíněné filmy většinou stojí pár dolarů a najde se někdo, kdo si je půjčí alespoň v DVD půjčovně. Koupil by si to jen blázen.

Ovšem s čestnou výjimkou. Tím nechci tvrdit, že Bitch Slap je film kvalitní nebo důležitý. Ale už obal na DVD nebo plakát jasně vysvětlují, proč si zaslouží FullHD a rozměrnou obrazovku.

Děj je trestuhodně jednoduchý. Trio sexbomb vyrazí do pouště, aby našlo něco, co se dá zpeněžit a co tam někdo další zakopal. Jedna je vyšinutá, druhá slepice a třetí organizačně schopná a má to všechno pod palcem. Do toho se tam objevují nechtění, ale ochotní policisté, další šílení zločinci s malými, ale neméně šílenými japonskými vražedkyněmi. Přimíchejte komiksovou stylizaci typu z-nouze-ctnost (to nenatočíme, máme málo peněz – tak to stylizujme do komiksu a přidělejme šílenými počítačovými efekty – sice to pořád bude vypadat blbě, ale alespoň úmyslně – tak jo) a Kevina Sorba a máte hotovo.

Problém je, že sexy je to až do chvíle, než se začnou navzájem zabíjet. Takže cca první polovina. Dojde i na jisté hrátky mezi dvěma ze tří děvčat (tolik toho z nich vidět není, ale natočené jsou poměrně zručně a „zajímavě“). Pak se začnou mlátit, střílet, vybuchovat a snímek pro mě ztrácí sexy náboj, který měl ze začátku. A, ruku na srdce, „Bitch Slap“ nic jiného než trio sexy hereček nemá.

S hraním, jak se dá očekávat, to není tak slavné. Podobně jako se vším ostatním. Ale od filmu s podobným názvem nikdo Shakespearovské představení snad neočekává. Naopak jsem byl téměř příjemně překvapen, protože protagonisté předvádí lehký televizní podprůměr a ne takovou hrůzu, jakou jsem očekával.

Na druhou stranu, ve kterém filmu dostanete tohle všechno: neuvěřitelně zpomalené záběry na prsa, zadky a nohy, zbraňově prototypy od CIA, poušť a výbuchy.

Na rozdíl od většiny podobných „úmyslných stupidit“ se jedná spíše o průměrnou, než vysloveně zabijáckou podívanou. A že je na co se dívat!

Autor: Standa Antoň

Režie: Rick Jacobson
Hrají: Julia Voth, Erin Cummings, America Olivo, Michael Hurst, Ron Melendez, William Gregory Lee, Minae Noji, Kevin Sorbo, Lucy Lawless, Reneé O’Connor, Debbie Lee Carrington, Zoë Bell, Rick Jacobson
USA, 2009, 100 min