Holka z města (New in Town)

CZ premiéra: 28. 5. 2009

nit1Renée Zellweger přijíždí do minnesotského zasněženého zapadákova, aby zde zmodernizovala továrnu. To zahrnuje urychlení výroby díky její mechanizaci. Nechybí zde proto hrozba snižováním stavu zaměstnanců. Protože se jedná o romantickou komedii, nesmí zde postrádat lásku na první pohled s překážkami. Jak jinak by si získala patřičné uznání diváků, že? Kromě toho zde najdeme podporu tradičních hodnot, jako je rodina a přátelství. O tom je v kostce děj filmu.

Co je na tom nového? Abych řekla pravdu, tak bohužel vůbec nic. Jak jste již jistě pochopili, tak hlavní hvězdou a zdrojem veškeré pozornosti je zde Renée. Jejím hlavním úkolem je dodat filmu kvalitu a patřičný šmrnc. Její snaha, ani podpatky klouzající po ledu bohužel nestačily. Podává zde uspokojivý výkon, nikoli skvělý, jak jsem od ní zvyklí např. z Chicaga, Deníku Bridget Jonesové. Tam byla nová, oslňující a dechberoucí. Ale zde je to jako kdyby jste podruhé vylouhovali pytlíkový čaj. Vypijete ho, ale nadšeni z něj moc nejste.

nit2Celkovou atmosféru dokreslují místní obyvatelé. Za zmínku stojí dva, a to Siobhan Fallon Hogan a Harry Connick Jr.. Siobhan ztvárnila sekretářku Renée. Povaha členky kroužku přeplácaných fotografických alb je bezelstná a naprosto upřímná. Harry je předákem odborů, jelikož se bez jeho mínění slečna manažerka neobejde, tak je nad slunce jasné, že budou potíže. A jak to skončí?

Nečekejte nic oslnivého. Pokud si film pustíte, jako zpestření dámské pyžamové párty, tak se určitě pobavíte a hezky si zpříjemníte společné chvíle. Pak Vám možná nebude líto peněz a času, které jste do tohoto filmu dali. I když jít na nenáročný film, kde můžete vypnout a pobavit se, není zas tak špatné. Nemyslíte?

Autor: Alice Holubová

Režie: Jonas Elmer
Hrají: Renée Zellweger, Harry Connick Jr., Nathan Fillion, Siobhan Fallon, Frances Conroy, J.K. Simmons, Adetokumboh M’Cormack, Kristen Harris, Ty Wood